En ny IT-løsning til det fællesoffentlige ledelsesevalueringsværktøj gør det bl.a. muligt at opsætte og udsende spørgeskemaer og genererer automatiske rapporter til ledere og for organisationen samlet, så I understøtter refleksion, læring og dialog for både den enkelte leder og det strategiske niveau.
Vil du høre mere om, hvordan du kan bruge den fællesoffentlige ledelsesevaluering, og hvad du og din organisation skal overveje inden?
Deltag på et af Komponents temamøder og bliv klogere på den fællesoffentlige ledelsesevaluering generelt og på, hvordan du bruger redskabet til ledelsesudvikling.
Vil du høre mere om IT-systemet
Torsdag den 24. marts har du mulighed for at deltage i en gratis præsentation af IT-løsningen til den fællesoffentlige ledelsesevaluering hos Medarbejder- og Kompetencestyrelsen. Webinaret er for dig, der skal tage stilling til, om IT-løsningen er den rette løsning for jeres organisation. På webinaret vil vi derfor have fokus på, hvad IT-løsningen kan bruges til, samt hvordan brugerfladen ser ud i systemet.