Så er vi klar med årsmødeprogrammet for 2024 - skræddersyet til dig, der brænder for pladsanvisningsområdet, som administrativ medarbejder.

Komponents årsmøde er en unik mulighed for dig. Det er det eneste kursus af sin art, hvor fokus er skarpt rettet mod administrative medarbejdere på pladsanviserområdet. Her er du i centrum for opdateret viden og essentielle færdigheder på dit fagområde, sammen med kollegaer fra hele landet. 

Vi tilbyder dig en eksklusiv platform, hvor vi sammen dykker ned i den nyeste viden inden for det juridiske, teknologiske og relationelle felt, alt sammen skræddersyet til at styrke dig i din daglige arbejdspraksis. 

Undervejs i årsmødet får du opdateret din viden, blandt andet med fokus på det juridiske område. Du får også styrket dit faglige netværk og trænet helt konkrete færdigheder, herunder mestring af ChatGPT og mødet med de markante borgere. 

Vi starter med en blød landing, hvor vi lærer hinanden bedre at kende, før vi sætter gang i to dage fyldt med dybdegående viden, refleksion, netværk, praktiske øvelser og inspirerende diskussioner. Alt sammen designet til at styrke din håndtering af de udfordringer, du møder i din hverdag som administrativ medarbejder på pladsanviserområdet. 

Deltagelse i årsmødet er ikke bare en investering i dig selv, det er også en investering i din organisation. Efter endt deltagelse står du stærkere i dit arbejdet med komplekse sager og udfordringer, og vil derfor også kunne tilbyde endnu bedre rådgivning, løsninger og service. 

På årsmødet får du: 

  • Opdateret viden og essentielle færdigheder inden for pladsanvisningsområdet. 
  • Mulighed for at styrke det faglige netværk og træne konkrete færdigheder som ChatGPT-mestring og konflikthåndtering. 
  • Dybdegående indsigt gennem refleksion, praktiske øvelser og inspirerende diskussioner. 
  • En investering i din egen faglige udvikling og mulighed for at håndtere hverdagens udfordringer med større selvsikkerhed og kompetence. 

Din organisations udbytte: 

  • Styrket medarbejderkompetencer og øget kapacitet til at håndtere komplekse sager og udfordringer. 
  • Forbedret kvalitet i rådgivning, løsninger og service over for borgere og samarbejdspartnere. 
  • Mulighed for at fremme samarbejde og produktivitet gennem tværkommunalt fagligt fællesskab. 
  • Opkvalificerede medarbejdere, der kan bidrage til kontinuerlig forbedring og innovation på pladsanvisningsområdet. 
Sted og startdato
Middelfart: 24. september 2025
Varighed: 2 dage
Din tilmelding er bindende efter tilmeldingsfristens udløb. Du kan stadig tilmelde dig efter fristen, hvis der er plads.
Se hvad prisen inkluderer

Prisen er. ekskl. moms og dækker undervisning, materialer og forplejning samt overnatning i enkeltværelse med eget bad og toilet. Faktura sendes ud 3-4 uger før kursusstart. Optagelse på aktiviteten sker i den rækkefølge, vi modtager tilmeldingerne, men kan stadig ske efter fristens udløb, hvis der er plads. Tilmeldingsen er bindende efter fristens udløb.

Er du i målgruppen?

Administrative medarbejdere på pladsanviserområdet. 

Bente Ludvigsen, pladsanvisningen i Odsherred Kommune

Årsmødet for Pladsanvisning er et tilbagevendende internat, som jeg ser meget frem til at deltage i. Det er ”3-i-1” med en god kombination af faglig udvikling, personlig udvikling samt netværk og sparring med kolleger fra andre kommuner.

I modsætning til mange andre faggrupper i kommunerne, er pladsanvisningen ofte en forholdsvis lille enhed med få medarbejdere. Derfor har det stor værdi at få opbygget et netværk og have tid til sparring og drøftelser med kolleger fra andre kommuner med samme typer opgaver.

 

Bente Ludvigsen
Administrativ sagsbehandler i pladsanvisningen
Odsherred Kommune

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller vil have mere viden, er du altid velkommen til at kontakte os.

Klik her, hvis du vil finde en anden Komponent-medarbejder eller vil i dialog med os via hovednummer eller hovedmail.

 

AH
Koordinator
Aida Hadzimahovic Buzdalek
Billede af AMHB
Chefkonsulent
Anne Mette Holme Bertelsen